مبل شویی در شهریار 09193436247

مبل شویی در شهریار 09193436247
فهرست مطالب

 

مبل شویی به واش یکی از بهترین و معتبرترین مراکز شستشوی مبلمان، کوسن و فرش می باشد. مبل شویی در شهریار با داشتن تیمی مجرب و متخصص، از بهترین تجهیزات و مواد شوینده بهره می‌گیرد تا بهترین خدمات را برای مشتریان خود ارائه کند.

مبل شویی در شهریار با دستگاه

در این روش برای تمیز کردن مبلمان که باعث حذف کامل لکه ها، عرق و گرد و غبار شده و مانع از زندگی میکرب ها در نقاط مختلف مبل می شود.

استفاده از دستگاه مبل شویی در شهریار برای رفع بوی نامطبوع، خاک و لکه های ریز، غبار و قارچ های موجود در مبل، تنها چندین دقیقه و به راحتی انجام می شود.

با کاملا فوق العاده بودن این دستگاه، تمیزی و ضدعفونی کردن مبل، از تحویل آن به روش معمولی، همه جزء بالقوه می باشد.

مزایای استفاده از دستگاه مبل شویی در شهریار:
– بازیابی اصلیت چرم و پارچه
– باز گشتی به عمر مفید مبل
– حذف کلی لکه ها
– برداشتن میکروب ها و باکتری های موجود در این محیط
– بوی خوب شدن مبل و جلوگیری از بوی نامطبوع
– بازگشت به شکل و ابعاد اصلی مبل

مبل شویی در شهریار

خدمات مبل شویی در شهریار

همچنین این خدمات در شهریار 24 ساعت در دسترس مشتریان می باشد و با قبول عملیات توسط مشتری، کارشناسان با ظرفیت بالا،

در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیات شستشو و بازرسی کلی مبل های شما را انجام خواهند داد.

مبل شویی به واش در شهریار، مجهز به دستگاه های حرفه ای مبل شویی، تمامی نوع مبلمان شامل مبلمان چرمی، پارچه ای، مبل های آنتیک و… قابل شستشو می باشند.

این دستگاه ها مجهز به سیستم های خنک کننده هستند و باعث نابودی باکتری ها و ویروس های موجود در مبلمان شما می شوند.مبل شویی در شهریار

برای خنک کردن آب در دستگاه ها، یخچال های خاصی نیز در این مبل شویی ها موجود می باشد.

همچنین در شهریار، تعدادی از مبل شویی ها برای رفاه حال مشتریان خود، خدمات تمیز کردن فرش، عروسک ها، پرده ها و… نیز ارائه می دهند.مبل شویی در شهریار

برای انجام این خدمات، دستگاه های حرفه ای شستشو نیز در اختیار مشتریان قرار می گیرد و با استفاده از مواد مخصوص شستشو، تمیز کردن این موارد خانگی را به راحتی انجام می دهند.

با توجه به اینکه در شهریار زندگی می کنید، می توانید با تماس با به واش ، به راحتی از خدمات شستشو و تمیز کردن مبلمان خود استفاده کنید و از خدمات بسیار خوب و دقیق این دستگاه ها بهره ببرید.

نحوه شستشوی مبل در منزل شهریار؟

شستشوی مبل در منزل شهریار، بستگی به نوع مبل دارد.

برای مثال، در مورد مبلمان چرمی باید با کیفیت بالا و کارشناسان حرفه ای برای شستشو استفاده کنید،مبل شویی در شهریار

در حالی که مبلمان پارچه ای که بار زیادی از خدمات تمیز کردن مبل شویی را تجربه کرده باشد، می تواند به راحتی در خانه تمیز شود.

در ادامه روش شستشو برای مبل پارچه‌ای در منزل شهریار ذکر شده است:

1. قبل از شروع شستشو، مطمئن شوید که ابتدا همه اجزای غیرثابت در مبل از جمله بالش ها و برفک ها و اجزای دیگر را بیرون بیاورید.
2. اگر روانکار و کاور مبل قابل جدا شدن است، آنها را جدا کنید و درون ماشین لباسشویی برای شستشو قرار دهید.

اگر کاور ها به دلیل سرپوش جدا نمی شوند، باید به دقت همه اجزای موجود در زیر کاور را شستشو دهید.
3. اگر مبل به طور مستقیم با پایه‌های چوبی یا فلزی در ارتباط است، مطمئن شوید که پایه‌ها خشک هستند چرا که در صورت خشک نبودن آنها، باعث خرد شدن و خراشیده شدن مبل می شوند.
4. برای شستشوی مبلمان از آب ولرم و مواد شوینده استفاده کنید و لطفا از آب گرم استفاده نکنید، چرا که ممکن است باعث بافت پارچه شود.
5. از دستگاه نوع خاصی که در مبل شویی های شهریار موجود است برای شستشو استفاده نکنید، به جای آن برای شستشو از فرش شویی ها یا دستگاه های حرفه ای مبل شویی استفاده کنید.مبل شویی در شهریار

با استفاده از این دستگاه ها، می توان از آب کمتری استفاده کرد و در نتیجه، مبل شما بیشتر خشک میشود.
6. پس از شستشو، مبل را گذاشته تا به طور کامل خشک شود، به هیچ عنوان نباید مبل را زیر آفتاب بگذارید چراکه ممکن است باعث جوشیدن و خشک شدن بیش از حد پارچه شود.

مبل شویی در شهریار با مواد نانو؟

مبلشویی به واش ، از مواد شستشوی نانو برای تمیز کردن مبلمان استفاده می کند.

این مواد شامل نانوذرات سیلیکونی و پلیمری هستند که توسط هوا به راحتی خشک می شوند و دردستگاه های حرفه ای مبل شویی اسپری می شوند.

این مواد به دلیل ماهیت نانو، بسیار کوچک هستند و به راحتی در داخل بافت پارچه یا چرم مبل نفوذ می کنند و در نتیجه، باعث جذب و محو شدن مواد آلوده و کثیف است.

استفاده از مواد نانو بسیار کارآمد برای تمیز کردن مبلمان است، زیرا این مواد به دلیل طبیعت نانوشناختی خود،

مواد روان شونده بیشتری برای شستشو به کار نمی برند و همچنین برای محافظت پارچه یا چرم مبل از مواد آلودگی استفاده می کنند.مبل شویی در شهریار

با استفاده از مواد شستشوی نانو، مبلمان شما تمیز و بدون هیچ گونه آلودگی باقی می ماند و در ضمن ضد آب و لکه می شود.

می توانید تماس با مبل شویی های شهریار داشته باشید و از خدمات شستشوی مبل با مواد نانو بهره مند شوید.

ادامه

مزیت دیگر استفاده از مواد شستشوی نانو در تمیز کردن مبلمان، عدم نیاز به استفاده از مواد شوینده زیاد است.مبل شویی در شهریار

با استفاده از مواد نانو، می توانید از مقدار کمتری مواد شوینده استفاده کنید و همچنین پارچه یا چرم مبل را از آسیب های ناشی از شوینده های قوی نجات دهید.

اگر می خواهید از خدمات شستشوی مبل با مواد نانو در منطقه شهریار استفاده کنید، بهتر است به دنبال مبل شویی هایی با تجربه و صاحب نظر باشید.

بعلاوه، باید مطمئن شوید که مواد استفاده شده و ماشین های شستشوی مبل شویی، کاملا مطابق با استانداردهای بهداشتی و ایمنی هستند.

در کل، استفاده از مواد شستشوی نانو برای تمیز کردن مبلمان، یک روش حرفه ای و مطمئن برای تمیز کردن و نگهداری مبلمان است.

با این حال، باید مواد و مبلمان خود را بررسی کرده و اطمینان حاصل کرد که استفاده از این نوع شستشو برای مبل شما مناسب است.

بهترین مبل شویی درشهریار

اگر به دنبال بهترین مبل شویی در شهریار هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا با به واش آشنا شوید. به واش یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین مبل شویی‌های شهریار و در واقع استان تهران است.

این مبل شویی خدمات بسیاری را شامل شستشوی مبل، تمیز کردن فرش و موکت، تعمیر و رنگ آمیزی مبلمان و دیگر خدمات مرتبط با مبل‌های شما ارائه می‌دهد.

با توجه به تجربه و صاحب‌نظری مشتریان، مجموعه ما بیش از ۱۰ سال در عرصه مبل شویی‌ها فعالیت دارد و به دلیل کیفیت و حرفه‌ای بودن، بسیاری از مشتریان را جلب کرده است.

این مبل شویی با استفاده از تجهیزات و مواد شوینده با کیفیت و امن، مبلمان شما را به شکلی که در ابتدا بوده، بازیابی می‌کند.

این خدمات به همراه داشتن تیم کاری مجرب و ماهر، مبلمان پازل را بهترین و به روزترین در شهریار می‌کند.مبل شویی در شهریار

این خدمات با هزینه بسیار مناسبی به مشتریان عرضه می‌شوند و مشتریان هیچگونه نگرانی درباره اصالت و کیفیت خدمات ارائه شده نخواهند داشت.

اگر در شهریار و مناطق اطراف آن زندگی می‌کنید و به دنبال بهترین مبل شویی هستید، همواره به مبلشویی بهواش سر بزنید و از خدمات فوق‌العاده و حرفه‌ای این مبل شویی بهره‌مند شوید.

سایر مناطقی که از خدمات مبل شویی به واش استفاده می کنند:

گیشا

تجریش

شهر زیبا

پونک

کاشانی

یوسف آباد

ولنجک

پیروزی

صفحه اینستاگرام به واش را دنبال کنید

صفحه اینستاگرام به واش

مبل شویی در شهریار

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

توجـه!

سوال بسیاری از مشتریان در طی تماس های تلفنی در خصوص هزینه های شستشوی مبلمان مارا برای نوشتن این متن ترغیب کرد…
هر کار با کیفیتی درخور هزینه ای متناسب هست ، شستشوی مبل با مواد ارزان قیمت و درجه دو در مرحله اول شاید کم هزینه باشد ولی به ضرر مشتری است چرا که امکان آسیب به پارچه وجود دارد و از طرفی در مدت زمانی کوتاه مبلمان چرک مد خواهد شد و مشتری باید متحمل هزینه مجدد برای شستشوی مبلمان شود.
ما در این مجموعه با مواد نانو و به هنگام ضرورت مواد سوپر نانو به شستشوی مبلمان مبادرت می کنیم تا از آسیب های احتمالی جلوگیری شود و ماندگاری تمیزی مبل افزایش یابد .
خیلی از مشتریان به هزینه های مبلشویی نقطه نظراتی دارند و گاها نقد می کنند ولیکن ما به عنوان مجموعه ای متبحر در این زمینه کیفیت را قربانی کمیت نخواهیم کرد. و برای ارائه خدماتی درحد متعهد می باشیم.

حداقل خدمات 700 هزار تومان

شستشوی نیم ست 5 نفره = 700 هزار تومان

شستشوی ست هفت نفره = 980 هزار تومان

شستشوی صندلی ناهار خوری = 70 هزار تومان

مبل راحتی نفری = 140 هزار تومان

کوسن ، تشک و پشتی نفری = 40 هزار تومان

خوشخواب یک نفره = 500 هزار تومان

خوشخواب دو نفره = 700 هزار تومان

فرش ماشینی و موکت متری = 40 هزار تومان

فرش دستباف معمولی متری = 80 هزار تومان

فرش اعلا و گل ابریشم=توافقی